Altfor mye kyssing.

Kyssa kyssa kyssa

så masse at jeg

tydeligvis ble

syk

kyssesyk

så syk at jeg ikke orker å kysse mer

kysse fler

Full kyssepause
*

STOPP
*

Vet ikke hvilken gentleman som

ga meg i sommergave

å få kyssesyken?

Var det han med det loslitte skjegget? Han med hestehalen?

(Jeg trenger åpenbart å se litt nærmere på mitt valg av menn)

*

Jeg går rundt, syk av alle kyssene, med følelsen av å være like slapp som en manet, å ha et hode av vatt og en ryggrad like beinløs som en wienerpølse, med et fjes som er som en nummen maske jeg helst vil ta av. Det kunne godt virke som jeg bare hadde røyka en mega-giga-Snoop-Dogg-worthy blunt nå, for kroppen min er en gele-klump som siger ned i sofaen og blir der, men jeg har ikke det assa, jeg har bare kyssa litt for masse.

Jeg håper gaven

er mulig å returnere?

*

Plis a. Si ja. Si «Åja, likte du ikke gaven? Nei vel… Her får du spyttet ditt tilbake, så får jeg spyttet mitt tilbake, og så er ikke smitten et faktum lenger»

*

På forhånd, takk.


2 comments


Legg igjen en kommentar

