Greeneries//fall creeping in.

DSCF1108

Skrivesperren la seg som et enormt teppe over verden min, etter innleveringen av Bacheloroppgaven på Westerdals i mai. Jeg har ikke funnet igjen lysten enda, men jeg får blader fra store eiketrær i ansiktet mitt når jeg spaserer på fortauet, så den er her, endelig, høsten. Lufta har begynt å ha på seg en crispy Eau de Parfum av jord, om kveldene. Jeg trenger høsten. Høsten vet hvor alle mine secret spots er, og får meg til å kjenne meg sykt kreativ. Den forandrer meg litt hver gang. Snart løfter teppet seg. Snart skriver jeg igjen. Jeg tar bilder fram til da.


One comment

  1. Så heftige bilder! Det er nesten så den friske og litt fuktige høstlukta kjennes gjennom skjermen! Jeg ser frem til å spasere på mørke høstkvelder, og jeg krysser fingrene for at ordene snart kommer tilbake til deg!


Legg igjen en kommentar

