BACHELOR-BYE*

preview1

 

Bacheloren er levert, og anti-klimakset har planta sine ekle, borrete små frø i kroppen min. Rastløsheten smaker eddik, og jeg reiser meg, setter meg, reiser meg, går ut, møter folk som jeg blir med dit de skal, angrer, sigger, og går hjem, legger meg nesten aldri, men sovner jeg, står jeg opp når det er for sent å spise frokost-retter til frokost. Westerdals er snart et tilbakelagt kapittel, og det er tomt og skremmende og som å svømme på dypt vann i sel-kostyme med masse haier rundt – og selvfølgelig helt freaking MINDBLOWING amazing.


2 comments

  1. haha! dette er så gjenkjenbart. ikke at jeg er i nærheten av ferdig med min utdannelse, men den følelsen etter eksamen – DEN er der hver jævla gang. det å plutselig ha så mye fritid blir nesten litt for mye å takle for en stakker som er vant til å ha for få timer i døgnet til å gjøre det absolutt viktigste.

    (jeg lever altså, nesten. må bare fighte meg gjennom veggen av eksamner først)

  2. grattis grattis grattis. selv om det naturligvis er vanlig å ha et ambivalent forhold til å være ferdig. og rart. hvor skal man gjøre av seg? håper rastløsheten utvikler seg til noe bra. lykke til


Legg igjen en kommentar

