home is wherever I’m with you.

snu i tide

det gikk ikke veien

veien blir til mens man går

nå er dette løpet kjørt!

Nei, hold deg til løypa

eller kjemp deg fram på gjengrodde stier

har dere gått «all the way» enda?

go big, or go home!

«home is wherever I’m with you»

du har verden for dine føtter

jeg vil dra ut i verden

helst verdensrommet

romfolket har overtatt Ingierstrand

tørr de å hoppe fra tiern?

har du noensinne stått på en bro

og vurdert å

hoppe?

ja, jeg følte det var et stort skritt å ta

jeg var ikke klar til å ta det steget

er dere eksklusive?

eksklusiv avgifter, så blir det litt for mye

Too much information, girlfriend

Jeg er klar for å dra hjem jeg, er du?

Ja, vi drar hjem til deg da.


7 comments


Legg igjen en kommentar

