B e r l i n.

*IMG_7485-004

Har bodd i Berlin en uke, siden sist. Er alltid ti ganger mer meg selv der nede, enn jeg noen gang er i Oslo.

Har ledd, grini, vært i en lilla haze av lys og lyder og følelser, halv sju om morgenen på rave under et badebasseng, i en hage á la Charlie & sjokoladefabrikken, i en romskipsliknende bar, og i en That 70’s show’ish dance-off boogie/funk craziness. Jeg har danset på meg gnagsår helt inn til beinet, kranglet så jeg fikk vondt i brystet, og blitt kjent med menn med frihet i blikket, som kommer fra fattige land, med korrupt styre, og liker Aquavit. Jeg har blitt blendet av hvor vakre damene mine er, nådd nirvana av en Crepe med marsipan, og da flyet jeg satt i plutselig hadde heavy HEAVY spasmer i lufta, på vei hjem, trodde jeg at døden var nær. Berlin, berlin, berlin.

*


Legg igjen en kommentar

