det går ikke ann å løpe rundt naken

Jeg har hatt den samme drømmen de siste fem dagene. Jeg løper naken i skogen, og etter meg følger en hel gjeng av folk jeg ikke kjenner, som bærer på kåper og pledd, som roper stopp, STOPP, DU MÅ KLE PÅ DEG, og jeg roper «IKKE FAEN» tilbake, men jeg er ikke redd og ikke sint, jeg er jævlig glad, jeg løper og ser ned på brystene mine som bouncer lett, og på føttene som trår over mose og lav, brukne grener, jord, STOPP roper de, DET GÅR IKKE ANN Å LØPE RUNDT NAKEN.  Jo, sier jeg. Jo, det er akkurat det det gjør. Watch me! Så våkner jeg. Går inn i dusjen, og står naken og tenker på hva drømmen kan bety.


4 comments

  1. «if you dream that you are proud of your nakedness and show no embarrassment or shame, then it symbolizes your unrestricted freedom – you have nothing to hide and are proud of who you are. (…) alternatively, the dream may be telling you that you are drawing the wrong kind of attention to yourself: you want to get noticed, but are going about it the wrong way.» så vet vi det. (fin drøm, forresten, elsker å være barbeint i mose)


Legg igjen en kommentar

