Status update

En steady flow av sjokolade og Cognac har gjort kroppen min litt mer Beyonce enn før jula satte inn, og jeg går aldri å legger meg til passende tid, danser heller til Finnebassen med Nightshift, i stripete bestefar-pysj, med temporary sommerfugl tatovering i korsryggen, og tegner tegneserier. Snart slipper 2013 taket på oss, vet du. Dette året har preget meg veldig, forandret meg for godt. Jeg fikk fisket fram et par skjeletter fra dypet av skapet mitt, og gitt dem en verdig, men gråtkvalt begravelse. Jeg gikk opp på toppen av stupetårnet merka «nærhet» mentalt, men turte ikke hoppe(faen). Jeg mistet en, en mistet meg, og en savner jeg.

Om få dager tar jeg på min sorte uniform, og går ut i verden og leker voksen igjen. Jeg skal bedrive kunst i alle former, fly vekk fra landet når jeg craver andre språk og fakter, og ta min årlige spirulina/chlorella-detox, de neste månedene. Jeg må bare først ligge littegrann mer her i badekaret fullt av rosa skum, mens jeg drikker Oboy gjennom sugerør. Så er jeg klar.


3 comments


Legg igjen en kommentar

