følelsesløs.

jeg blir så lett smertefullt skuffa, over media, over samfunnet, over ting som skjer, eller ikke, over andre mennesker, og mest meg selv, så jeg slår ofte av følelsene mine, det går jo ikke ann, sier du, joda, du bare klorer til deg alle sammen og samler de i den sorte boksen midt i brystkassa, og går zombie-style gjennom livet, sitter ovenfor folk, og smiler, svarer, forteller, men du verken deler av den virkelige juicen boksen innholder, eller lar saftig juice fra andre sive inn, du er vanskelig å lese, sa en, det var rett før jeg tenkte at han nesten hadde klart å finne veien forbi alle lagene mine av sikkerhetskoder og alarmer, for å komme inn til den sorte boksen min, avsløre alle hemmelighetene og mumse i seg alle følelser som om de var smågodt i en pose, han klarte det ikke, det er lettere å ha alt der inne, jeg kjører Zombie-style litt til, sannheten er at jeg ikke alle dager husker veien gjennom mitt eget sikkerhetsnett, og ender opp med å se på enestående solnedganger eller åhhhh-verdige små mopsevalper eller å spoone, totalt jævla følelsesløs.


5 comments

  1. Hallo! Det her er jo meg. Sykt. Jeg har bygget et så høyt sikkerhetsnett at jeg ikke kommer over det selv engang. Selv om … Det er en nå, for første gang, med ny rekord. Spent på om han klarer det. Tviler. Vil du at noen skal finne veien igjennom, sånn egentlig? Elsker alt du skriver fine fine deg.

    • Tusen takk!!❤ Ja, det er det som er spørsmålet da… men jeg vet at for å komme dit jeg innerst inne vil, må jeg gi noen lov til å finne veien. Du skriver også superfint❤

  2. du er så dødsfin, og skriver så dødsbra.
    du skriver om meg også. og flere andre, dessverre.❤


Legg igjen en kommentar

