Starbucks..

DSC_0068-1-1-12

Noe inni meg visner fort og brutalt når jeg går inn, jeg prøver å gjøre meg transparent i køen av turister og fjortiser, alle sammen med ansikt som avslører at det er stas at det endelig har kommer hit, til Norge, selveste Starbucks, YES YES YES, sier kroppspråket deres, I’M NOT REALLY HERE, YOU ARE HALLUCINATING, sier kroppspråket mitt, Jeg ber om en giga Coffee frappuccino med kremdæsj, til svensken bak kassa, betaler mer enn jeg akkurat betalte for boblejakka mi på Fretex, sier jeg heter Franny (personal joke), suger inn, suger inn, og mens munnen min fylles, tenker jeg bare so. worth. it.

Pic: from today


9 comments

  1. Hahahahaha, jeg har akkurat samme forholdet til Starbucks. Guilty pleasure jeg nesten aldri vedkjenner meg, men når jeg lar det skje: so. worth. it.

  2. nei, ååå, er det starbucks i norge nå? hvor da? (ikke overrasket over at det står en svensk en bak disken, dog, haha)

    • Haha, ja – Starbucks kom til Norge rundt sommeren i år. Det ligger en på Oslo City og en på majorstua (… and probably A LOT more to come)


Legg igjen en kommentar

