Gåsehud

*

*

Du sier du får gåsehud over hele kroppen, minst fem ganger om dagen, det må bety at du føler så sterkt, kanskje sterkere enn meg, går det ann, tenker jeg, går det ann å føle ting sterkere enn at man eksploderer i hodet, og bak ribbeina, av blikk, setninger, smak, kropp, kunst, musikk, ofte, men ikke daglig, hvordan er det å få jevnlig gåsehud i forhold, er det som små eksplosjoner på utsiden da, i hårsekkene over hele kroppen, jeg holder øynene på deg flere sekund lengre enn de andre, som har festet blikket ut av ruta, ned på macen, ned på flisete fingernegler, jeg lirker øynene bort, og skriver gåsehud i notatfeltet på mobilen, sist gang jeg husker jeg fikk gåsehud var da jeg var uten en tråd i et fotostudio, men jeg fikk det av kulde, ikke følelser, jeg har cravings på å få gåsehud av en overflod av følelser.

*

*

Legg igjen en kommentar

