C O L O R

tingsomgnistermeg2

Kler meg helst i sort. Hele sommeren og. Fikk kallenavnet «The black sun» av en som stoppet meg midt på Karl Johan, for en uke siden. Men jeg har egenskaper av stjernetegnet vekten i sjelen min. Jeg liker å være en kontrast til det rundt, en motvekt, og selv om høstmørket nå tidligere og tidligere om kvelden sniker seg nedover husveggene, og folk lar høsten fargelegge garderoben i mørke edelstensfarger, blir jeg PANG-KABOOM gnista av knallfarger, og vil helst ha lavendelfarga hår, glitterstrøssel på kinnet på fest, og blå palmer i leiligheten. Spise e-stoff farget vingummi og male med neon akrylmaling. Det er ganske deilig å la hjernen plutselig være bada i farger. Poesien min preges av det as well, skal du få se.

1. Fotograf Marcelo Burlon 2. Fotograf Jeff Han

3. The Sartorialist.com 3. Unknown origin. Do forgive me.


4 comments

  1. Colors FTW!! I love me some fresh autumn colors.. Kan jeg friste med burgunder? Såå individuell farge å velge.. Haha!😛


Legg igjen en kommentar

