U-flink pike

Snik deg inn på soverommet mitt

gjør det

kryp inntil meg

strekk armene rundt

akkurat der jeg er tynnest i livet

og hvisk hei

ikke noe mer

bare hei

hei svarer jeg da

med wannabe-sexy stemme

 

Så slipper jeg å lure på

om det er dumt, slemt, skittent, u-flink pike av meg,

Når vi sitter sammen på kafe på restaurant på utested

hos kompisen din hos venninnen min når vi griller i parken

når vi sitter på et fortau og du smiler et smil som er en blanding av

djevelens og Puss with boots i Shrek

å be deg med hjem til meg

for å se hvordan lavalampen min lyser opp rommet om natta

 

nå er du her og konsekvenser

eksisterer ikke

i mitt vokabular

før i morra


One comment


Legg igjen en kommentar

