Pastellfarga uker.

De siste ukene har vært pastellfarga og lukta kokkos, røyk og øl. Jeg har kjent hjertet breakdance i brystet. Sett inn i brune øyne og blitt hypnotisert av gnisten i dem. Glemt å spise. Glemt å sove. Glemt å ikke være slem. Skrevet poesi om mørke nattklubbhjørner og  hender som får lov til å føle på kroppen min. Jeg har elsket vennene mine så høyt at jeg ble stum. Har sett sola poppe opp fra horisonten om natta, mens jeg går barbeint på fortauet med alkoholen som lava i blodårene. 

These are the days that I’ll be missing. 


2 comments


Legg igjen en kommentar

