2 millioner Parisere. Og meg.

Jeg pleide å bo i Paris. Pleide. Brukte dagene på å spasere på «les trottoirs» og se på nydelige, beige bygninger, snu meg etter jente-pene menn, og knipse så mange bilder som overhodet mulig, av alt fra froske til fugleperspektiv. I ørene hadde jeg ofte The Beach Boys med Good vibrations, eller The Kooks med Sway på full guffe. Gledesskrik i hjertet, flere ganger om dagen.

Det var 2 millioner Parisere og turister, også var det meg. Sånn midt i mellom pariser og turist. Ingen av delene. Og det var helt helt perfekt.


2 comments

  1. elsker måten du beskriver ‘hverdagen’ på! du er god på å skildre som vår «flotte» norsklærer Nils ville sagt det. Hehe. Du er dødsgod på tekster og kan forstå at du vil stortrives på Westerdals Carro;) Gleder meg til å lese essays, noveller, små tekster du skal komme med framover! Thumbs up
    <3C

    • Tusen takk, kjære<3 Nå ble jeg glad! Alltid så hyggelig å få feedback fra deg!! Jeg skal fortsette å poste masse stuff her fremover, for er så inspirert nå om dagen, so stay tuned! Glad i deg<3


Legg igjen en kommentar

