Liquid happiness.

Jeg skulle ønske jeg kunne fylle litt av den gleden jeg føler nå over på bittesmå flasker, som jeg kan ta en slurk av på mindre bra dager. Når jeg for eksempel har glemt paraply, og klissvåt, iskald og dritsur prøver å forte meg hjem, eller når den gutten jeg liker veldig godt, sier han ikke føler det samme. Når jeg tråkker i salaten, nesten blir påkjørt av trikken, sjekker kontoen som viser 0 kroner, eller sitter på fly med en skrikende baby rett foran meg – Da hadde det vært fantastisk med en liten porsjon liquid happiness.


3 comments

  1. Akkurat nå trenger jeg en slurk av Liquid happiness – her jeg ligger i sofaen med nyoperert fot og er bare suuur ..


Legg igjen en kommentar

